Kerstboom

16 Dec

Beste iedereen,

Alweer bijna een week thuis!
De laatste dag naar de Chinese muur was erg leuk. Ik ben er dit keer niet op geweest. Terwijl Marij en Hans naar boven gingen deed ik mijn laatste inkopen bij de vele stalletjes.
‘s Avonds alles inpakken en de volgende ochtend moesten we bijtijds op. Om elf uur vlogen we, met wat vertraging landden we ‘s middags om drie uur.
Ik voel me nog steeds heel goed. Verbeteringen zijn minimaal, maar met therapieën moet ik nog beginnen. Deze week druk geweest met de kamers in kerstsfeer brengen. Ook belangrijk, vind ik!

Lieve groeten, Loes

9 Responses to “Kerstboom”

  1. Henk, Joop, Harry en Ineke December 16, 2005 at 11:17 am #

    Hi Loes,

    Blij dat je lekker bezig bent met kerst!!
    Heerlijk bezig met de voorbereiding om een jaar af te sluiten.. en wat voor een jaar!!!
    Keep on going….
    Ik zou willen afsluiten met het populaire ;
    “de (kerst)ballen”…..
    lieve groeten uit een nog steeds koud Bijing…

  2. Hans Nobel December 16, 2005 at 12:27 pm #

    Dag KerstLoes

    Ik volg je inmiddels digitaal, steeds op gepaste afstand, en die afstand is nu weer erg overbrugbaar. Je bent weer Loes in Holland. Het wordt vast een mooie Kerst met wellicht een Chinese Rijsttafel. Soms moet je de grote lijnen in je leven vast houden.
    Het liefst kijk ik een keer even bij je om de hoek van de deur. Als dat (ooit) past hoor ik het graag.

    Hartelijks voor jou en wie je lief zijn.

    Hans Nobel

  3. Margreet December 16, 2005 at 5:26 pm #

    ..ahhh…je bent er weer!…wat heerlijk dat je je goed voelt….jullie hebben vast en zeker wel leuk kerst-frutsels meegenomen?…en het is nu echt de donkere dagen voor kerst…lekker genieten…1e dag naar mijn moeder met broers en 2e dag lekker niks doen…boek…cd of plaatje op pick-up……lekker warm binnen….ohhh..heerlijk…Loes alles goeds toegewenst… 😛

  4. anette December 18, 2005 at 3:22 pm #

    Toch elke dag gewacht op nieuws, dus blij dat je er vandaag weer was.
    Wens je hele fijne kerstdagen en heel veel goeds voor 2006!!
    Anette

  5. marian en henk December 18, 2005 at 5:06 pm #

    Loes,
    Wij sluiten aan om jullie fijne kerstdagen te wensen en alle goeds voor 2006.
    In ieder geval de tweede kerstdag voetbal, groeten aan Harry en de kinderen

    Liefs,
    Marian en Henk

  6. tiny en riet romviel December 19, 2005 at 10:43 am #

    Dag Loes en familie,wij willen jullie een hele fijne Kerst wensen en dat 2006 een zo goed mogelijk jaar mag worden in alle opzichten.
    Hartelijke groeten van Tiny en Riet Romviel

  7. Margreet December 20, 2005 at 8:58 pm #

    Lieve Loes en familie….ik wens jullie zalige kerstdagen en voor 2006; veel geluk, succes, maar vooral goede gezondheid en hoopvolle vooruitzichten…dikke zoen..margreet….. 😀

  8. Marij van Onzenoort December 23, 2005 at 8:36 pm #

    Beste Loes en man en jongens!
    Hele fijne dagen met elkaar en geniet ervan zoveel als mogelijk is.Ik denk aan jullie…..

  9. Hein van Tongeren December 31, 2005 at 2:58 pm #

    Hallo Loes,
    Je bent alweer een tijdje thuis en het gaat ietwat beter. Ik wens je alle goeds toe voor het aankomend jaar en ik hoop echt dat die rotziekte die A.L.S. heet je niet verder te pakken krijgt.
    Groetjes,
    Hein uit Maarssen.

Leave a comment